lördag 26 maj 2012

Sjuk sjuk sjuk……

Läget är som sist fortfarande sjuk har hållit på sedan i föra torsdagen … :-/

Feber från lördag till till tisdag, häning och snorig. Va innen och jäst jobbade en och en halv timme på fredag morgon. Måste köra i vägen en fil. Kännde mig som en lite fågel ungen både armar och ben skakade.  Kroppen är van vid säng läge sedan lördag kväll. Sen bar det av hem igen. Men det går sakta åt rätt håll för jag orkade va i solen en stund på fredag eftermiddag, denna vecka har ju sommaren kommit äntligen efter en kall vår, så det har varit lite synd att man inte har kunnat var ute och njuta av dessa varma solstrålar.

 Min vikt ned gång den vecka blev -0,5 kg. Är supper nöjd med detta, har ju inte rört mig någon ting.

Så det finns inga aktiviterar att redovisa. Jag drog ner mina klaorier från 1500 till 1274 nu denna vecka när jag inte rör mig men kommer att gå upp till 1500 igen såfort jag är på benen igen. Äter med 3-3,5 timmes mellan rum 5 mål om dagen. Mycket protein och grönskare och lite kolhydrater.


Hoppas verkligen att jag kan börja med promenader på måndag  och sen gå vidar med yoga sen styrka och sits upp bana blir det jogging.


Här kommer en bild  på torsdagens kvällmat, lättkessella, apelsin, kanel och linfrön som intogs på berget.

Lite vardagslyx piggar allttid upp  J



Hörs igen på måndag när vi kör igen J


//momrmor goes fit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar