måndag 21 maj 2012

Nya planer för sommaren..


Så min vår satsning med Erica Johansson programm lägger jag ner nu efter 3 förkylnings avbrott, får ta det som det kommer. Vila ut denna förkylningen och sen börja försiktigt med promenader och sen åter till styrka fram till min handoperations som antagligen kommer att ske i slutet av juni. Vilket innebär att det kommer att bli ett längre uppehåll med styrkan.

Nya sommar utmaningen blir löpning istället. Så när jag e fit for fight igen så blir det att löp träna för att fixa milen gärna på 55 min. Så till hösten tar vi tag i styrkan igen och kör 3 månaders hård satsning. Ser fram emot sommarens löpträning och längtar till höstens styrkesatsning.


Kommer dock att fortsätta med matregningen. Minus 1,2 första veckan är jag jätte nöjd med. Det blir väll betydligt minder nu när jag inte rör på mig på samma sätt. Målet e att tappa 5 kilo så det är 3,8 kvar innan semestern V29.   


//mormor goes fit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar