måndag 4 juni 2012

Äntligen så e jag

på gång igen. I fredags efter jobbet så tog jag en promenad på en halv timme och efter den så kände det som förkylning försvann blev pigg och nästäppan försvann nästa helt J.  Så Q stannade kvar över natten så hon och jag tog en timmes promenad 5,6 km på morgon. Det var kalt bara 6 grader men så gott och orka var ut och gå igen, två veckor sen sist.  Sen blev det en promenad på kvällen också ca 30 min.  Jag och Q startade söndagen på samma sätt som lördag idag var det varmare 9 grader. 
Så nu kör jag igen J få se hur länge jag står på bene denna gång. Tar det väldigt lugnt  denna nu: Så denna vecka blir det promenader  kanske lite styrka med bara korpsvikten förutom på tisdag kväll för då ska jag gå en nybörjar kurs i Kettlebell, ska blir jätte kul.
Lite avrapportering av viktminskning. Jag har sköt mitt kaloriräknande och så här ser vikt och mått ut
12-05-11
Vikt 57,4 kg, Stuss 97 cm, Midja 71 cm
12-05-18
Vikt 56,2 kg, Stuss 96 cm, Midja 70 cm
12-05-25
Vikt 55,7 kg
12-06-01
Vikt 55,2 kg , Stuss 95cm, Midja 70 cm
Är sjukt nöjd med detta har gått ner 2,2 kg på 3 veckor, var av de två sista har jag inte rört mig ett dugg.  Få se vad som händer nu när motionen också kommer igång.
Mormor goes fit J
Här kommer lite bilder från helgens promenader




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar