måndag 21 maj 2012

Som sakt sjuk igen :-(


Fredag blev det bara promenader med Q och de var hur jobbiga som helst med en lite skruta på 5 månard på magen och inte helt kry. Lördag så blev det att knapra alvedon för att orka ta med 2 små skruttor till deras mammas extrajobb som hade invigning och där efter på kallas till svägerska och bororsson. Sen kör hem min pappa och på vägen hälpa honom att handla och lämna Millie hos sin pappa och Tindris åkte med mig hem. Väll hemma vid halv åtta på kvällen, varit igång sen halv fem på morgoen, så dog jag i soffan, hängig och febrig, låg även hela söndag.


Måndag morgon gick upp för att försöka åka till jobbet, men det är bara att inse att det inte är någon idé. Utan bäddade ner mig i soffan igen. Pratade med vårdcentralen för jag börjar trötna på att var sjuk en gång i månaden. De bekräftade det jag anade, att efter mykoplasman så är man extra mottaglig och denna vinter och vår så har det varit extremt mycket förkylningar. Det finns enligt henne 3000 olika förkylningar så vi får väll se hur många min kropp tänker ta emot med öppna armar L.  Hon tycket inte att det var så konstigt än. Men om detta fortsätter under sommaren så skulle jag hör av mig. Vila och mycket vatten rekomenderade hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar