söndag 22 april 2012

Vad har hänt sedan tisdags

morse. Jo på kvällen blev det ett pass med kollega på jobbetsgym.
Efter uppvärmning blev det
Marklyft 5-5-5, 30 kg

Sen
8 burpees
12 pull ups (bakvända hoppa upp sega ner)
10 marklyft 25 kg
4 varv på 8:40 min

När jag kom hem blev det en jogging tur på 25 min sen ett magpass, 6 olika övningar.

Onsdagen
Startade med förbräningspass på löpbandet 25 min sen
pull ups och dip 6,5,3 rep med 10kg avdrag.
planka 3x1 min.

Ingen kvälls träning utan hadlande och städade inför imorgon.

På torsdag firade jag min 41:e födelsadag. Hade tänkt få in ett pass på kvällen men helt plötsligt va kl eleva och jag för trött. E det födelsedag så e det :-)

Fredagen morgon träning uteblev kom försent i säng igår för att få till det. ingen träning på kvällen heller. Kände mig inte helt på topp. men i morgon e vi tillbaka igen.

Lördag  blev ett yoga pass samt en promenad med Q

Och idag är det söndag och vi är tillbaka igen.

Startade dagen med raskpromenad på en timme med Q samt plank 3x1 min och ieftermiddag blir det ett styrkepass. Skrivs snar igen. inga fler långa uppehåll med varken skrivadet eller träningen :-)

Micaelas motivation jobbar vi på.

Kom ihåg att fokusera inte på den träning som inte blev av utan
FOKUSER PÅ DEN SOM BLEV AV och va stolt och glad för det du gjort.


//eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar