tisdag 10 april 2012

hej hej mitt första inlägg här på bloggen :) från och med på fredag och 8 veckor frammåt kommer jag att köra ganska hårt för att bli av med mina 10 sista gravididetskilon, jag kommer köra mycket TRX, kettebell och tabata efter som jag fick barn för snart 4 månadersen så måste jag bygga upp mage, ryg och bäckenbotten muskelaturen innan jag kan komma igång att löpa "längtar". måste även göra de fruktansvärda knip övningarna.. :( kosten tänker jag inte göra så jätte mycket med, jag tror inte på alla konstiga dieter med bara fett eller bara grönsaker  jag tror lite av allt är bäst. Men jag måste lära mig att äta lagon mycket, har en ful vana att alltid ta 2 gånger väldigt dummt..:) och att man har 1 dag i veckan som jag får äta godis och kanske 2 potioner ;) på en dag ska jag göra plankan 1*3  min samt knipövingar morron och kväll, raska promenader helst 2 om dagen sen 1 styrkepass. kommer ha 2 vilodagar i veckan när jag ska köra lite rörlighetsprogram och streching. //Micaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar