fredag 9 november 2012

Det verkar går troll i detta med bloggen

För varje gång jag försöket komma igång med bloggandet så blir jag sjuk. Du har jag haft ont i halsen i 2 veckor. Och innan det så sov jag jätte dåligt i några veckor (det har hänt så myckt privat men nu hoppas jag att jag börjar landa i allt) så det gick inte och och träna.

Men idag verkar halsen ok igen. så det blir lite lugn träning i helg med yoga och promenader. Så kör vi igång på måndag, det ska bli så skönt. Längar sååååååååååå på och få ta i igen

Min plan är att kör följade fram till mitten av av februari
Bara och hålla tumarn att träning och blogg kan hålla hela vägen ;)

                       morgon     middag    kväll
måndag           crossfit     gå            yoga planka
tisdag             crossfit     gå             jogga planka
onsdag            fb pass    gå             yoga
torsdag           crossfit    gå             yoga planka
fredag             crossfit    gå             jogga planka
lördag             crossfit                     intervallpass
söndag             gå                            yoga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar